Opis procedury reklamacyjnej:  

 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@benetech-poland.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy:

Benetech Poland Karol Śledziński, Artur Rosa S.C., Wrocławska 35-37, 62-800 Kalisz, Polska

1) Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji.

3) Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

4) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

5) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. 

W naszym sklepie zbieramy dane osobowe które są potrzebne do utworzenia konta oraz realizacji zamówienia, te dane możesz edytować/usunąć lub poddać anonimizacji. Jeśli chcesz poznać jakie dane dokładnie są przetwarzane zapraszamy do zapoznania się z polityką prywatności.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć