Najnowsze wpisy z bloga

Pomoc - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Na tej stronie zebraliśmy dla Ciebie zbiór najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi.

Czy mogę osobiście odebrać towar?

Odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie naszej firmy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 16:00 w dni robocze.

Adres siedziby: Benetech Poland, ul Wrocławska 35-37, 62-800 Kalisz, tel. +48 663-107-957

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Jeżeli podany przez Ciebie adres lub dane rozrachunkowe np. nazwa firmy lub telefon kontaktowy są niepoprawne, a zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane skontaktuj się z nami w celu zgłoszenia nieprawidłowości.

Jak szybko otrzymam swoje zamówienie?

Wszystkie zamówienia poprawnie złożone i opłacone lub pobraniowe realizujemy tego samego dnia, jeżeli zamówienie złożysz przed godziną 15:00. Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 24 godziny, natomiast w zależności od rodzaju przesyłki jaką wybierzesz termin ten może się jednak nieco wydłużyć. O wszystkich etapach realizacji zamówienia będziesz informowany w odrębnych wiadomościach email wysyłanych na adres mailowy podany w zamówieniu.

Czy mogę otrzymać fakturę zawierającą dane nabywcy i odbiorcy?

Tak, możemy przygotować fakturę, na której znajdują się dane zarówno nabywcy, jak i odbiorcy. Podczas składania zamówienia na naszej stronie, należy wyszczególnić dane nabywcy i odbiorcy w uwagach do zamówienia. Warunkiem otrzymania takiej faktury jest podanie pełnych i poprawnych danych obu podmiotów.

Czy mogę otrzymać fakturę proforma

Jeżeli do zamówienia potrzebujesz fakturę proforma, podaj dane do faktury w zamówieniu, a w uwagach wpisz prośbę o wystawienie faktury proforma.

Czy musze zakładać konto, aby złożyć zamówienie?

Nie, posiadanie konta nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji jako gość. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy

Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymujesz maila potwierdzającego, a my rozpoczynamy przygotowanie paczki. Gdy zaksięgujemy wpłatę za zakupiony towar, otrzymujesz wiadomość, a my przygotowujemy do niego dokumenty (paragon/fakturę). Spakowane zamówienie wraz z dokumentami przekazywane jest do wysyłki. Wszystkie produkty posiadamy na stanie magazynowym, dzięki czemu czas realizacji zamówienia nie przekracza zazwyczaj 24 godzin, najczęściej już na drugi dzień otrzymasz zamówione produkty.

Co zrobić, gdy otrzymałem inny produkt, niż zamówiony?

Jeśli w dostarczonej przesyłce znajduje się inny produkt, niż zamówiony przez Ciebie, wówczas należy jak najszybciej skontaktować się z nami mailowo.

Bardzo ważne jest dla nas zdjęcie otrzymanego towaru oraz całej paczki. Ułatwi nam to identyfikację błędu oraz zaproponowanie korzystnego dla obu stron rozwiązania sytuacji. Reklamacje dotyczące braku/innych produktów w przesyłce rozpatrywane są w ciągu 5 dni od daty dostarczenia paczki. Pamiętaj, iż zawsze masz prawo sprawdzić zawartość paczki w momencie jej odbioru przy kurierze.

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie są dostępne?

Na stronie produktu znajduje się informacja o dostępności oraz ilości w magazynie. Jeżeli produkt jest aktualnie niedostępny, możesz skorzystac z przycisku zapytaj o produkt, w odpowiedzi od nas otrzymasz szacunkowy termin dostawy produktów.

Dlaczego nie otrzymałem żadnych powiadomień i potwierdzeń?

Jest możliwe, że przy finalizacji zamówienia w trakcie wprowadzania danych wkradł się do Twojego adresu e-mail błąd (np. brak jest jakiejś litery, cyfry lub znaku), co uniemożliwia serwerom pocztowym dostarczenie wiadomości. W takim przypadku prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu.

Jaki dokument sprzedaży otrzymam?

Do wszystkich zamówień wystawiamy fakturę VAT lub paragon (w zależności od wybranej przez Ciebie opcji w zamówieniu). Dokument otrzymasz na podany w zamówieniu adres e-mail. Pamiętaj o podaniu poprawnych danych, ponieważ po zatwierdzeniu i złożeniu zamówienia zmiana tych danych będzie możliwa jedynie poprzez kontakt z obsługą klienta.

Czy realizujecie zamówienia telefonicznie?

Tak, zamówienie złożysz również poprzez bezpośredni kontakt z obsługą klienta, dzwoniąc pod numer telefonu: +48 663-107-957 lub +48 725 652 680.

Jeśli jednak to możliwe, zamówienia składaj bezpośrednio w naszym sklepie internetowym. Korzyści jakie wynikają ze składania zamówień online to szybki i łatwy dostęp do statusu realizacji zamówienia, historia zamówień i płatności, zamówienia przez nas sklep złożyć przez całą dobę, natomiast dział obsługi przyjmuje zamówienia wyłącznie w godzinach pracy w dni robocze.

Czy do zakupionych produktów otrzymam instrukcje obsługi?

Tak, do wszystkich oferowanych przez nas urządzeń otrzymasz instrukcje obsługi w języku polskim.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Kupujący bez rejestracji mogą sprawdzić status paczki na stronie przewoźnika (podając numer śledzenia). Ponadto klienci otrzymują generowane automatycznie maile z informacją o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, zaksięgowanie wpłaty, wysłanie zamówienia

Czy przesyłki są ubezpieczone?

Tak, wszystkie przesyłki przez nas realizowane są ubezpieczone do sumy wartości zamówienia.